چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy این نسخهها کار میکند برای کیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy این نسخهها کار میکند برای کیست

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای کیست کار می کند؟ مواد تشکیل دهنده فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند شرایط گردش خون از رگ های خونی و بهبود کیست و نرم دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، می تواند اندازه کیست کوچک و مهار رشد آن کیست.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رفتار PKD از طریق سه راه
1.To کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی می تواند بر روی ضایعات به طور مستقیم کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، anteing رشد سلول های اپیتلیال کیسه و کاهش ضایعات ثانویه.
2.To درمان کیست بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است عملکرد رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع داخل کپسول را می توان به تدریج به گردش خون گرفته شده و در نهایت از بدن خارج با ادرار.
3.In علاوه بر این، در طول فرآیند درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که می توان آن را جلوگیری از زوال از کلیه و ترمیم سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه .
علاوه بر این، این نوع درمان می تواند آن علایم و عوارض ناشی از کیست بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های را کاهش دهد.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت
به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: